Opál - Jennifer L. Armentrout

Mimozemská séria má už tretie pokračovanie, je nabitá emóciami, hnusnou pachuťou zrady a plná zvratov. Zaručujem vám, že aj túto si zamilujete, stačí sa začítať.

Ubehla len krátka chvíľa, odkedy sa Katy a Daemonovi podarilo nemožné. Niečo, čo už dávno považovali za stratené, znovu uzrelo svetlo sveta, ale nie je to ani zďaleka také ružové, ako si všetci predstavovali. I keď je pravda, že vzhľadom na okolnosti sa majú výborne, až to začína byť podozrivé. Ako to, že ich nikto nenaháňa? Veď odhalili dlhoročné klamstvo, sú schopní všetko zničiť a dosiahnuť svoje, ale akosi to nikomu neprekáža. Prečo? Čo sa deje?

Posilnení touto myšlienkou sa vydajú na tajnú, ešte nebezpečnejšiu misiu, aby si ukrojili ďalší cenný kúsok zo svojho imaginárneho koláča a zachránili celý svet. Podarí sa? Čo ak nie?

Dalo mi skutočne zabrať napísať anotáciu tak, aby som vám prezradila čo najmenej z predošlých dvoch častí a zároveň ideálne množstvo z tretej časti. Uff. Čo sa týka samotného príbehu, treba napísať, že bol o niečo slabší ako predošlé dva. Prvá polovica sa skôr ťahala, ako hnala značným tempom, a mala som pocit, že sa točíme neustále v tom istom kole bez možnosti úniku. Aj napriek tomu ma čítanie bavilo, prekvapivo. Človek by si myslel, že keď je raz príbeh považovaný za zbytočne naťahovaný, nebude ho to baviť, a vo väčšine prípadov je tomu skutočne tak, avšak tu nie. Autorka aj tie najnudnejšie scény podala veľmi dobre, za čo si určite zaslúži plusový bodík.

Ak sa ešte pamätáte, čo som písala o mojich pocitoch k Daemonovi, ako mi liezol na nervy a nemohla som ho vystáť, tu sa to ešte znásobilo. Iný chalan sa na Katy nemohol ani pozrieť bez toho, aby sa mu Daemon nevyhrážal smrťou alebo ho rovno nezmlátil. No ja mať takéhoto frajera, utekám od neho míľovými krokmi. Ako sa však hovorí, Katy – proti gustu žiaden dišputát. Veľmi silno dúfam, že sa v tomto ohľade aspoň trošku zmení, inak budem nútená neznášať hlavného hrdinu aj naďalej a to ja by som vážne nerada.  Boli tu aj svetlé stránky, napríklad jedlo, ktoré jej často nosil a všetka tá pozornosť, ktorou ju zahŕňal, ale to neustále naparovanie sa všetko dobré okamžite vynulovalo.

Môže to vyznievať, že sa mi knižka veľmi nepáčila, ale to nie je ani zďaleka pravda. Aj keď nebola taká dobrá ako predošlé dve, stále bola výborná. S autorkou sme si jednoducho padli do oka (teda skôr ona mne) a jej knihy majú u mňa v knižnici špeciálne miesto.

A ak by som vás stále nepresvedčila, že má zmysel pokračovať v tejto sérii aj naďalej, prečítajte si tretiu časť minimálne kvôli tomu koncu. Ten tak rýchlo nepredýchate!

Za knižku ďakujem vydavateľstvu Zelený Kocúr. Vy si tú svoju môžete kúpiť priamo na ich e-shope za skvelú cenu.


Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Pomsta je sladká, a.s. - Jonas Jonasson

Horkosladké esencie - Baja Dolce

Červené zvitky mágie - Cassandra Clare a Wesley Chu