Šéfom môjmu šéfovi - Michaela Zamari


Po dočítaní Miškinej predošlej knihy Šéf môjho šéfa, som nemohla inak, len sa okamžite pustiť do druhej časti. Ten otvorený koniec si o to jednoducho prosil.

Nela Tomasa nechce už nikdy v živote vidieť. Po tom, čo jej urobil, si to aj skutočne zaslúži.

Tomas sa zo všetkých síl snaží k Nele nejako dostať, avšak ona ho už má plné zuby. Rozhodne sa úplne sa odpútať od milostných vzťahov a venovať sa naplno kariére. Lenže vo firme Predictors je to bez Tomasa také ponuré...

Zlom v jej kariére nastane, keď má šancu preraziť ako fotografka a odpútať sa od minulosti.

Vyzerá to tak, že Tomas nie je jediný muž v Nelinom živote. Jej kamarát s výhodami Nik ku nej tiež niečo cíti a postupne to začína dávať najavo.

Ale do toho jej cestu opäť skríži Tomas a Nela sa rozhodne dať tomu ešte jednu šancu. Medzi nimi aj naďalej panujú tiene minulosti, ktoré sa pomaličky začínajú odhaľovať.

Táto kniha bola o niečo lepšia ako tá predošlá. Môže to byť aj tým, že som do nej išla s obrovským nadšením a rozhodnutím dozvedieť sa, ako sa príbeh skončí.

Miškin štýl písania je v niečo naozaj výnimočný. Má zázračnú  schopnosť vtiahnuť vás do deja už počas úvodných viet a vy sa nakoniec tak začítate, že ani nebudete vedieť, kde je sever.

Postavy v deji sa krásne vyvinuli a ja som si ich veľmi obľúbila. Zmenili sa, sú z nich iní, lepší ľudia a ja som rada, že som aspoň tých pár strán mohla patriť do ich životov.

Za skvelú knižku ďakujem skvelej autorke Michaele Zamari.

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Pomsta je sladká, a.s. - Jonas Jonasson

Horkosladké esencie - Baja Dolce

Červené zvitky mágie - Cassandra Clare a Wesley Chu