Šéf môjho šéfa - Michaela Zamari


Mladá a ambiciózna Nela len čerstvo doštudovala prvý stupeň práva a už sa vrhá do života. Niekoľko rokov pracuje vo firme Predictors, kde má výborné vzťahy so svojím okolím a s prácou je spokojná. Avšak aj napriek nízkemu veku si toho v živote veľa preskákala.

Pred viac ako rokom a pol prišla o bábätko, priateľ ju opustil a teraz žije sama v byte v Bratislave. Našťastie má aspoň kamaráta s výhodami, Nika, ktorý jej spríjemňuje ponuré dni.

Jedného dňa do firmy zavíta Tomas Leroy, šéf Nelinho šéfa, a rozpúta sa nepokoj. Vyzerá to tak, že Tomas je do Neli šialene zamilovaný a Nela si nemôže pomôcť, ale tiež k Tomasovi niečo cíti.

Začína sa medzi nimi niečo rozvíjať a na povrch vyplávajú skutočnosti, ktoré možno mali zostať skryté.

Oproti knihe Rozhodnutie, ktorú som čítala nedávno, bola táto Miškina kniha o niečo slabšia. Spočiatku sa príbeh nerozbiehal veľmi rýchlo, skôr stagnoval.

Tak, ako bol začiatok slabý, o to silnejší a pútavejší bol záver. Posledných 150 strán som sa od príbehu nedokázala odtrhnúť a dočítala som ho raketovým tempom.

Nadchla ma najmä drzá Nela, ktorá si stoj čo stoj išla za svojím a nikdy neustúpila. Napríklad nemala problém vzoprieť sa šéfovi svojho šéfa.

Koniec bol natoľko chytľavý, že som okamžite dostala chuť pustiť sa do druhej časti. Vám odporúčam nenechať sa odradiť pomalším rozbehom a do knihu si čo najrýchlejšie zohnať.

Ďakujem autorke Michaele Zamari sa poskytnutie recenzného výtlačku.

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Pomsta je sladká, a.s. - Jonas Jonasson

Horkosladké esencie - Baja Dolce

Červené zvitky mágie - Cassandra Clare a Wesley Chu