Annabelle - Lina Bengtsdotter

Nemôžete sa pohnúť ďalej, kým úplne neuzavriete svoju minulosť.


Charlie Lagerová je takmer vyhorená alkoholička, ktorá pracuje pre políciu ako vyšetrovateľka. Nemá už ani jedného rodiča, ani súrodenca, zato má za sebou kopu nevyjasnených vecí z minulosti.


Jedného dňa sa v jej rodnom mestečku stratí sedemnásťročné dievča, Annabelle. Je nezvestná len pár hodín, avšak jej rodičia, predovšetkým jej psychicky chorá matka, vyvolajú okolo celej situácie obrovský rozruch, a tak sú do prípadu povolaní aj Anders a Charlie zo Štokholmu.

Lenže Annabelle sa domov akosi nevracia, nie je po nej ani stopy a zdá sa, že o jej zmiznutí nikto nič nevie. Lenže kto hovorí pravdu a kto klame?

Pre Charlie je to omnoho ťažšie ako čakala. Minulosť na ňu číha na každom rohu, zarýva sa jej pod kožu a ona opäť upadá presne tam, kam si sľúbila, že už nikdy nespadne.

Napínavý príbeh  s pomalším rozbehom, ale o to rýchlejším koncom, sa vám zapáči natoľko, že ho nebudete schopní odložiť. 

Zo začiatku sa mi plietli niektoré postavy, i keď je pravda, že ich tam nebolo až tak veľa. Občas príbeh pôsobil mierne chaoticky, ale neskôr začalo všetko dávať perfektný zmysel a situácie do seba akoby zázrakom zapadali. 

Musím ale priznať, že Charlie mi už na prvý pohľad nebola veľmi sympatická. Prišla mi ako prehnane egocentrická alkoholička, ktorá nevie, čo so sebou. Pohľad na ňu som nezmenila až do záveru knihy, kedy som sa naučila aspoň trochu akceptovať jej povahu.

Na záver by som rada pochválila nádhernú obálku, ktorá sa vydavateľstvu Grada naozaj podarila. Knižku si môžete kúpiť TU.




Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Pomsta je sladká, a.s. - Jonas Jonasson

Horkosladké esencie - Baja Dolce

Červené zvitky mágie - Cassandra Clare a Wesley Chu