Anjel - Tiffany Reisz



V predošlej knihe pod názvom Siréna sa Nora zbalila a rozhodla sa dať svojmu bývalému životu koniec. Nasadla do auta a odviezla sa priamo za svojím ex priateľom Sørenom, ktorý sa jej nikdy v hĺbke duše nevzdal.

Lenže nie všetko je také jednoduché ako sa zdá. Vychválenému kňazovi a autorke erotických románov ide niekto po krku. Mladá novinárka, ktorej tu akosi niečo nesedí.

Nora sa teda spolu s Michaelom musí stiahnuť na vidiek a tam zostať nasledujúce leto bez možnosti odchodu.


Griffin Fiske, očarujúci boháč, ktorý Noru a Michaela prichýlil, je ich prítomnosťou priam nadšený. Najviac sa mu asi pozdáva anjelsky Michael, na ktorého má zálusk. 

Nora a Michael si užívajú leto plné vášne, zatiaľ čo Søren doma rieši problémy...

Hneď v úvodnej scéne som myslela na to, že táto kniha pre mňa asi bude až príliš. Aj sa mi to veru neskôr potvrdilo.

Tá značka 18 + tam nie je len tak pre zábavu. Príbeh je ostrý, plný vášne a pokušenia. Dokonca ešte vulgárnejší ako prvá časť, Siréna, pričom som si myslela, že to už nemožno prekonať.

Aj napriek všetkému som v knihe našla plno lásky. V Norinom živote už síce vystupovali iní muži, ale to neznamená, že zabudla na tých predošlých.

Ak si odmyslím všetko to, čo pokladám za prehnané, príbeh bol skvelý. Do sympatických postáv som sa takmer okamžite zamilovala a som naozaj rada, že som si s nimi mohla prežiť kúsok života. 

Za knižku ďakujem vydavateľstvu Zelený kocúr a vy si ju môžete kúpiť TU

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Pomsta je sladká, a.s. - Jonas Jonasson

Horkosladké esencie - Baja Dolce

Červené zvitky mágie - Cassandra Clare a Wesley Chu