Zlaté puto - Ivica Ďuricová

Špionážny román z prostredia Ríma z pera slovenskej autorky. Vyhrá aj tentokrát dobro na zlom? Začítajte sa do prvého dielu trilógie Zlaté puto.  




Sofia je mladá majiteľka obchodíku v centre, ktorá vedie úplne obyčajný život. Ráno vstane a uteká do práce, cestou sa zastaví  v Adrianovej pekárni po teplé muffiny a po práci pokojne kráča domov, kde žije sama. 

Jedného dňa sa ale všetko zmení. 
Do jej obchodu zavíta vysoký tmavý muž. Chová sa záhadne, nedá o sebe nič znať. Pred Sofiu položí čierny oválny kameň, obsidián, a poprosí ju, aby mu ho zabalila bez toho, aby sa ho dotkla. 
Sofia netuší, čo sa deje. Cíti, že s pánom nie je niečo v poriadku. Akoby čítal jej myšlienky. Akoby ju už dávno poznal. 

Vyhovie mu, ale keby vtedy vedela, že tento okamih zmení celý jej život, možno by si vybrala inak. Lenže ona to nevedela. Nikto to nevedel. 


Kapitoly v knihe sú veľmi krátke, čo jej len dodáva na dynamike. Číta sa naozaj rýchlo a jednoducho, budete mať problém ju odložiť. Ja osobne som ju prečítala na jeden šup bez odloženia behom jedného dňa. 

Čitateľ má možnosť sa do príbehu začítať z viacerých postáv, pohľady sa striedajú po kapitolách, preto nie je problém zistiť, čo si kto o danej situácii myslí. 

Po celú dobu vás knihou sprevádza určité napätie, ktoré sa každou stranou len stupňuje. Autorka všetky tajomstvá prezradila presne v ten správny čas, a práve to vás donúti čítať ďalej. Stále chcete vedieť viac. 

Hlavnú postavu, Sofiu, si okamžite zamilujete. Je mladá, krásna a veľmi sympatická. Aj keď s niektorými jej rozhodnutiami som nesúhlasila, podarilo sa jej dostať sa mi pod kožu. 

Čo sa týka Williama, záhadného muža z obchodu, ten mi už taký sympatický nebol. Zo začiatku som k nemu prechovávala skôr odpor a strach. Časom som ale svoj postoj zmenila a prekvapilo ma, ako som sa naučila mať ho rada. 

Obe postavy mi po dočítaní knihy začali veľmi chýbať. Nezostáva mi však iné, len si počkať na druhý diel trilógie a dúfať, že bude k dispozícii čo najskôr.

Za knižku sa chcem poďakovať samotnej autorke Ivici Ďuricovej



Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Pomsta je sladká, a.s. - Jonas Jonasson

Horkosladké esencie - Baja Dolce

Červené zvitky mágie - Cassandra Clare a Wesley Chu