Veriť - Maya Sinay

Tretí diel bielej romantickej série od úspešnej slovenskej autorky píšucej pod pseudonymom Maya Sinay. 





Príbeh je čitateľovi podávaný z dvoch pohľadov. 
O ten prvý sa stará Michael, ktorý trávi minimálne polovicu svojho života v práci. Je jej absolútne oddaný a stavia ju na prvé miesto. Nič nezmení ani fakt, že jeho brat Denis nedávno podľahol rakovine a navždy odišiel. Nie že by ho Michael nemal rád, zbožňoval ho najviac ako mohol, ale rozhodol sa, že jeho život musí pokračovať ďalej. 

Jedného dňa spozná mladú, krásnu fotografku Miu, do ktorej sa zamiluje na prvý pohľad. Očarí ho natoľko, že ju mesiace nemôže dostať z hlavy. Lenže nie všetko je také jednoduché, ako sa zdá. 

Na druhej strane sa čitateľovi otvára príbeh Mie, mladej fotografky. Svoju prácu miluje a dúfa, že sa z nej raz stane módna návrhárka. Vo svojich fotografiách zachytáva dôležité okamihy nielen svojho života. 
Nemá to ľahké, vyrastá len s mamou a bratom Jakubom, ktorý sa živí ako profesionálny športovec. Svoju rodinu ľúbi nadovšetko, a preto keď si jej brat nájde priateľku, veľmi sa teší na stretnutie s ňou a celou jej rodinou. 
Keď však zistí, kto je členom jej rodiny, jej život sa zmení od základu. 


Počas čítania knihy som sa cítila, akoby som sa stala súčasťou telenovely. Všetko išlo tak ľahko, hlavným hrdinom všetko perfektne vychádzalo, ich príbeh bol až nadpozemsky dokonalý. 
V knihe sa nevyskytla ani jediná postava (aspoň teda ja som žiadnu nepostrehla), ktorá by nebola neprekonateľne krásna a vyšportovaná. To je fakt, ktorý mi na knihe prekážal zo všetkého najviac. Chýbal mi tam niekto škaredý a nedokonalý, komu by všetko nešlo len tak od ruky. 

Mala som pocit, že sa všetko deje neuveriteľne rýchlo. Na jednej dvojstrane sa toho stihlo udiať toľko, že by nebol problém napísať o tom aj dve kapitoly. Narážam napríklad na časť knihy odohrávajúcu sa v Paríži. 

Ale rada by som prešla aj na pozitíva, ktorých kniha mala veľké množstvo. 
Krásny romantický príbeh Mie a Michaela ma očaril. Bolo príjemné sledovať, ako si k sebe postupne hľadajú cestu a otvára sa pred nimi budúcnosť. 

Verím, že keby na svete neexistovali povinnosti, knižku by som prečítala za pár hodín. Veď v konečnom dôsledku som jej len tých pár hodín skutočne venovala, avšak nie súbežne. 
Príbeh je natoľko jednoduchý, že sa v ňom nedokážete stratiť ani keby ste knižku čítali tak dlho ako ja. Ide priamo, nikam neodbočuje, a keď aj, tak len na chvíľku a veľmi decentne. 

Odporúčam čítať hádam ktorejkoľvek žene, aj mojej mamine sa naozaj páčila, dokonca ma v jej dočítaní predbehla. Pre zhrnutie, ide o magický, príťažlivý a jednoducho napísaný príbeh lásky, pri ktorom si zaplačete, pri ktorom sa zasmejete. 

Útla knižočka, ktorá stojí za to, aby ste jej venovali svojich pár hodín času.
Chcem sa za ňu veľmi pekne poďakovať samotnej autorke Mayi Sinay







Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Pomsta je sladká, a.s. - Jonas Jonasson

Horkosladké esencie - Baja Dolce

Červené zvitky mágie - Cassandra Clare a Wesley Chu