Voľný pád - Sandra Brown


O autorke Sandre Brown ste už možno počuli práve vďaka jej svetoznámym románom pre ženy, alebo ak máte radšej príbehy z iného súdka, vďaka jej trom trilerom.

Na východnom pobreží Ameriky úplne skolabuje letecká  doprava nakoľko cez takú hustú hmlu, akou bola táto oblasť postihnutá, sa skutočne lietať nedá. Jediný, kto sa odváži to risknúť, je Rye Mallet, profesionálny pilot.

Jeho úlohou je doručiť čiernu schránku istému doktorovi Lambertovi, ktorý ho má čakať na letisku v severnej Georgii. Lenže nie všetko ide podľa plánov.

Vyzerá to tak, že Ryea niekto zámerne oslepil veľmi silným lúčom a on preto nemal na výber a musel s lietadlom núdzovo pristáť uprostred húštiny. Našťastie pád prežil bez vážnych zranení.

Na dohodnutom mieste ho však nečaká nijaký doktor, ale neznáma žena, ktorá tvrdí, že balíček je určený pre ňu. Rye sa rozhodne žene nevyhovieť a tým sa strhne nezastaviteľný kolotoč udalostí.

Spočiatku sa mi do knihy dostávalo veľmi ťažko. Úvod mi prišiel príliš vyhrotený, akoby sa autorka snažila z toho spraviť nasilu priveľkú drámu. Časom som ale pochopila, že takto to zrejme bolo správne a že to pravé ma ešte len čaká.

Knihu som prečítala behom jedného dňa aj napriek tomu, že má takmer 400 strán. Už tento fakt dosť vypovedá o tom, že ma skutočne bavilo prepletať sa príbehom a spoznávať nové skutočnosti, ktoré si pre čitateľa autorka pripravila.

Nemohla som ju odložiť, hltala som každé jedno slovo a až do poslednej kapitoly som netušila, ako sa príbeh skončí. 

Toto nie je kniha, po ktorej by som normálne siahla v kníhkupectve, práve preto som veľmi rada, že som dostala možnosť si ju prečítať dokonca ešte pár dní pred vydaním. 
Za to vďačím vydavateľstvu Slovenský spisovateľ . Vy si ju môžete kúpiť napríklad TU

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Pomsta je sladká, a.s. - Jonas Jonasson

Horkosladké esencie - Baja Dolce

Červené zvitky mágie - Cassandra Clare a Wesley Chu