Horkosladké esencie - Baja Dolce

„Peniaze, moc, postavenie, známosti, vzdelanie, spoločenská prestíž, vysoké ego, honosné statky a dokonca ani majetky nemali nikdy žiadnu hodnotu. Jediné hodnotné na svete boli nehmotné veci. Zdravie, láska, šťastie a čas... Čas. Mali tak málo času!“

Ani poriadne neviem, ako začať. Tento príbeh je jedna obrovská emočná horská dráha, na ktorú keď raz nastúpite, nebude cesty späť, musíte jednoducho zostať až do konca.

Linda a Daniel sa poznajú už od detstva. Vyrastali spolu, prežívali tie najkrajšie momenty, zahŕňali sa priateľskou láskou. Čas plynie a obaja dospievajú, formujú sa z nich jednotlivé osobnosti. Zatiaľ čo je Linda do Daniela šialene zamilovaná, Daniel to takto necíti. To všetko, čo medzi nimi kedysi bolo, sa začína postupne ochladzovať. Dokonca sa v jednu chvíľu zdá, že sa všetko rozpadne ako domček z karát.

Zdá sa, akoby bola celá Lindina rodina prekliata. Jej rodičia sa dávno pobrali každý svojou vlastnou cestou a jej mama je odvtedy sama, chladná a neúprosná. Jediná opora, ktorú Linda v rodine má, je jej stará mama Olívia, avšak tej už odbíjajú posledné hodiny.

Do toho všetkého sa primiešajú rodinné tajomstvá, staré spory a ešte aj Lindine zvláštne sny. Je táto rodina skutočne prekliata?

Bez hanby sa priznávam, že druhú polovicu knihy som si išla oči vyplakať. Lomcovali mnou emócie všetkých možných aj nemožných druhov a netušila som, čo mám od celého príbehu čakať.

Jediné, čo musím vytknúť, je materiál obálky. Návrh pôsobí krásne, oslovili ma najmä zlaté detaily, avšak samotný materiál sa dokáže rýchlo ušpiniť. Ja osobne už mám celú knihu ucapkanú, čo je skutočne veľká škoda.

Vidím to tak, že knihu budem odporúčať, kade budem chodiť. 

Ďakujem mladému vydavateľstvu Venupress za poskytnutie knižky na recenziu. Vy si ju môžete kúpiť TU



Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Pomsta je sladká, a.s. - Jonas Jonasson

Červené zvitky mágie - Cassandra Clare a Wesley Chu