QualityLand - Marc-Uwe Kling


Občas sa stane, že kniha, na ktorú ste sa tak veľmi tešili, vás nakoniec úplne sklame. A presne s týmto som sa stretla v QualityLande.

Nachádzame sa v budúcnosti, v úplnej utópii, kde je všetko riadené strojmi. Dokážu vám nájsť ideálneho partnera, vycítia, čo chcete a potrebujete, optimalizujú váš život. Dokonca aj priezvisko dostanete podľa toho, čím sa živili vaši rodičia, keď ste sa narodili.

Peter Nezamestnaný patrí medzi tých podradnejších občanov, dokonca aj jeho priateľka ho opustila, keď zistila, že má lepšie možnosti. V tej chvíli je to Petrovi jedno, nakoľko si všimol, že roboty nefungujú tak, ako by mali a že je možno niekde predsa len chyba.

Do tejto knihy som šla s obrovskými očakávaniami, brala som ju ako taký letný úlet, ktorý mi určite nesmie ujsť. Nuž, sklamal ma na plnej čiare. Nedokázala som sa do príbehu začítať, práve naopak, musela som sa do čítania nútiť.

Posledných pár strán som len preletela pohľadom, aby som vôbec mohla napísať recenziu, pretože svedomie by mi nedalo recenzovať nedočítanú knihu.

Nenašla som v texte ani štipku napätia, nič, čo by ma vo mne prebudilo vôľu čítať ďalej.

Aj napriek tomu som si istá, že sa nájdu ľudia, ktorých tento príbeh dostane do kolien. Odporúčam ju najmä takým, ktorí nemajú problém s absurdným humorom a celkovo s vyhrotenými bizarnými situáciami.

Všeobecne má kniha výborné hodnotenie, no mne nesadla. Možno sa ku mne dostala v zlom čase, kto vie.

Ďakujem bux.sk za možnosť prečítať si túto knihu. Vy si ju môžete kúpiť TU.

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Pomsta je sladká, a.s. - Jonas Jonasson

Horkosladké esencie - Baja Dolce

Červené zvitky mágie - Cassandra Clare a Wesley Chu