Večnosť omylov - Jana Plauchová

Hlavná postava,  bývalý astronaut Derek Watson, stratil vďaka jednému letu takmer úplne všetko. Jeho priatelia, jeho kolegovia, ľudia, na ktorých mu záležalo, to neprežili.

Derek sa denne trápi myšlienkami na nich, snaží sa nájsť pravdu. Aby toho nebolo málo, do života sa mu neustále zamotáva jeho bývalá manželka a nie a nie sa od nej odtrhnúť.

Je posadnutý myšlienkami na katastrofu, ktorá postihla jeho kolegov. Je zúfalý, je depresívny, dokáže robiť skoro nič iné, len zaoberať sa tou haváriou.

Prekvapí ho návrh z ruskej strany, keď sa dozvie, že nie všetko musí byť nutne tak, ako to vyzerá. Totiž existuje aj možnosť, že by sa Derek s havarovanou posádkou mohol ešte niekedy stretnúť.

Medzi údajnými mŕtvymi je aj manžel jeho terajšej nastávajúcej priateľky. Lenže je toto ten najväčší problém? Pokiaľ viem, ani zďaleka...

Na knihu som  čakala s veľkým nadšením a do jej čítania som sa púšťala plná očakávaní. Nikdy som nič podobné nečítala, práve preto som bola taká zvedavá.

Čítala sa v podstate sama, príbeh bol veľmi pútavý a napínavý, miestami sa zamotával a miestami zasa odmotával, až som v tom niekedy strácala prehľad. Dej na niektorých miestach pôsobil chaoticky, odrazu sa na jednom mieste objavilo príliš veľa postáv a ja som sa v deji stratila.

To ale nemení vôbec nič na zážitku z knihy. Veľmi som sa pri nej bavila. Aj napriek tomu, že má cez 400 strán, prečítala som ju behom dvoch dní.

Nečakala som, že sci-fi príbeh ma dokáže takto veľmi zaujať, bola som naozaj milo prekvapená a dúfam, že sa ku mne časom dostane takýchto kníh viac.

Za poskytnutie knižky ďakujem vydavateľstvu Artis Omnis.


Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Pomsta je sladká, a.s. - Jonas Jonasson

Horkosladké esencie - Baja Dolce

Červené zvitky mágie - Cassandra Clare a Wesley Chu