Kat - Chris Carter

Ďalší sled  krvavých a brutálnych vrážd, ktoré vyšetrujú génius Robert Hunter a jeho parťák Carlos Garcia. 





Brutálny vrah riadiaci v L.A. nepozná zľutovanie. Mieste činu, ktoré po ňom zostanú, sú takmer dokonalo presná spúšť. 

Aby toho nebolo málo, proti svojim obetiam využíva ich najväčší strach. Obeťou, ktorú detektívi nájdu ako prvú, nie je nikto iný ako katolícky kňaz. 

Človek, ktorý sa zúčastňoval charitatívnych akcií, pomáhal všade, kde mohol, je odrazu nájdený brutálne zavraždený. Na mieste, kde mala byť jeho hlava, teraz spočíva hlava psia. 

Všetko nasvedčuje tomu, že ide o rituálnu vraždu, avšak neskoršie okolnosti presvedčia Huntera o opaku. 

Niekto chystá obrovskú pomstu v podobe tých najväčších nočných môr. 


Nechcem vám z príbehu prezradiť príliš veľa. Najlepšie sa začítate do detektívky vtedy, ak vôbec netušíte, o čom by mala byť.

Po prečítaní prvej časti som vôbec nečakala, že taká brutalitu možno tromfnúť. Nuž, opäť som sa mýlila a dozvedela som sa to tým najhorším možným spôsobom. 

Kniha vám nedovolí ani na moment rozmýšľať o čomkoľvek inom. Pohltí vás od prvej kapitoly až po poslednú, zatiaľ čo vy nebudete mať ani čas sa nadýchnuť.

Rovnako ako v predošlej knihe, aj tentokrát boli niektoré scény proste cez čiaru. Neuveriteľne naturalistické opisy sprevádzali príbeh od začiatku až do konca a práve vďaka tomu vo mne kniha zanechala taký zhrozený efekt.

Autor mal celý príbeh výborne vymyslený a ja som ani na sekundu netušia, kto je vrah. Dokonca ešte v momente, keď ho jedna z postáv priamo menovala, som pochybovala. Myslela som si, že to je len nejaký chyták, lebo príbeh sa stále viac a viac zamotával a aj napriek tomu, že už som poznala vrahovu identitu, neprestala ma kniha baviť. Práve naopak, bavila ma ešte viac. Mám pocit, že posledných 100 strán som zhltla na jedno nadýchnutie behom hodiny. Potrebujem viac kníh od tohto autora.

Obaja detektívi pôsobia veľmi sympaticky a vyrovnane. Sálala z nich obrovská inteligencia a cit pre detail, práve preto im išlo riešenie vraždy tak odruky.

Už teraz sa teším na ďalšiu časť, ktorá bude, dúfam, čo najskôr k dispozícii. 

Ďakujem vydavateľstvu Aktuell za poskytnutie knižky na recenziu, vy si ju môžete kúpiť TU

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Pomsta je sladká, a.s. - Jonas Jonasson

Horkosladké esencie - Baja Dolce

Červené zvitky mágie - Cassandra Clare a Wesley Chu