Siréna - Tiffany Reiszová

,,Mená sa zmenili, čas je iný, ale stále sme to my. Ty si vždy bola moja jediná múza. Neviem maľovať ani nie som sochár. Mám len slová, aby som ťa nimi opísal."

Nora Sutherlinová je spisovateľka. Ale nie len taká obyčajná, po nociach je z nej úplne iný človek. Jej hlavný príjem predstavuje aktivita, ktorá v dnešnej spoločnosti vyvoláva mnohé otázky.

Jej posledná kniha je však iná, tentokrát do nej vkladá veľký kus samej seba. Vďaka tomu sa zoznámi s editorom Zacharym Eastonom, ktorý ju od začiatku nemá veľmi v láske. Jej knihy sú preňho odpad, nevidím v nich zmysel.

Lenže postupne sa medzi Zachom a Norou začne vytvárať čoraz bližší a intímnejší vzťah. Nebol by to problém, keby Zach nebol stále ženatý a keby dokázal na svoju ženu zabudnúť.

Do toho všetkého sa tam motá Wesley, Norin osobný asistent, ktorý s ňou žije v jednej domácnosti. Vyzerá to tak, že je medzi nimi niečo viac ako obyčajné priateľstvo.

A aby sme boli kompletní, nesmieme zabudnúť na Sorena, Norinho bývalého partnera, ktorý z jej života stále ešte tak úplne neodišiel.

Príliš veľa mužov, nezdá sa vám?

Na túto knihu sa názory zvyknú líšiť. Niekomu príde príliš prehnaná a niekto v tom dokáže nájsť kúsok romantiky.

Nemôžem poprieť fakt, že som v knihe našla niekoľko scén, ktoré sa dajú považovať trochu cez čiaru, ale u mňa stále prevažovala tá milá, zaľúbená časť. Skutočne ma zaujímalo, čo sa deje medzi Norou a Wesom alebo medzi Norou a Zachom.

V knihe nájdete aj ukážky z Norinho rukopisu, ktorý má Zach opraviť. Prelína sa s Noriným životom, pričom si postupne začnete uvedomovať, že Nora má toho s hlavnou hrdinkou svojho románu veľa spoločné.

Veľmi rada si prečítam aj druhú časť, predovšetkým kvôli otvorenému koncu.

Ďakujem veľmi pekne vydavateľstvu Zelený Kocúr, za poskytnutie knihy na recenzie. Kúpiť si ju môžete TU.







Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Pomsta je sladká, a.s. - Jonas Jonasson

Horkosladké esencie - Baja Dolce

Červené zvitky mágie - Cassandra Clare a Wesley Chu