Strieborná cesta - Stina Jackson


Sú to už tri roky, no Lellemu to príde ako včera, čo vysadil svoju dcéru Linu na autobusovej zastávke a odišiel. Mala ísť na svoju prvú brigádu, avšak nikdy tam nedorazila.

Jednoducho bez stopy zmizla. 

Lelle je odvtedy úplne zúfalý. Každý jeden deň blúdi autom hore dole po striebornej ceste a pokúša sa svoju dcéru nájsť. Vidí ju všade, podozrieva každého. 

Jedného dňa do mestečka príde Meja, mladé dievča, zhruba vo veku Lelleho dcéry. Netrvá to dlho a ich osudy sa začnú postupne prepletať. 


Ide o ďalší severský triler s ponurou atmosférou, pri ktorom sa už zo zvyku budete cítiť stiesnene a vystrašene. Časom zistíte, že sa vlastne nie je čoho báť a všetko začne dávať zmysel. 

Autorka ma dokázala úplne zmiasť, netušila som, komu mám veriť a ani len to, čo bude nasledovať na ďalšej strane. Musím povedať, že čítanie tejto knihy som si skutočne užívala. 

Príšerne mi ale prekážalo to množstvo gramatických chýb a preklepov, ktoré som tam našla. Našťastie bola kniha natoľko chytľavá, že som bola ochotná to akceptovať. 

Odporúčam každému jednému, kto hľadá napínavú detektívku bez toho, aby potreboval mnohé krvavé scény. Autorkina psychologická hra sa vám dostane do hlavy a vy už ju jednoducho budete musieť dočítať. 

Za recenzný výtlačok ďakujem kníhkupectvu PreŠkoly a vy si svoju knižku môžete kúpiť za skvelú cenu TU



Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Pomsta je sladká, a.s. - Jonas Jonasson

Horkosladké esencie - Baja Dolce

Červené zvitky mágie - Cassandra Clare a Wesley Chu