Rodina v podkroví - Lisa Jewellová


Máte chuť na poriadne vypeckovaný triler plný napätia, v ktorom miestami nebudete vedieť, kto je dobrý a kto je zlý? V tom prípade vám s čistým svedomím môžem odporučiť novinku od autorky L. Jewellovej Rodina v podkroví.

Celý príbeh rozpráva o jednej bohatej rodine žijúcej v nádhernom, drahom dome v luxusnej štvrti. Nikdy im nič nechýbalo, peniaze sa hrnuli z každej strany, deti navštevovali súkromné školy a pravidelne sa tu konali oslavy. Lenže hlava rodiny začala postupne chradnúť a peniaze prestali prichádzať. Čo je však ešte horšie, rodina bola v čoraz väčších finančných problémoch, čo ich nakoniec aj donútilo nasťahovať si do podkrovia podnájomníkov. Čo o tejto rodine vlastne vedia? Hneď z prvého pohľadu je jasné, že tu niečo nehrá.

V knihe sa striedajú tri rôzne pohľady. V jednom z nich sa ocitáme priamo v centre diania a to teda v momente, kedy sa podnájomníci nasťahovali a začali meniť dennú rutinu, jeden je z pohľadu sprvu neznámej bezdomovkyne s deťmi a tretí rozpráva o adoptovanej žene, ktorá netuší, kam patrí.

Nechýbajú tu neobjasnené úmrtia, nevysvetliteľné záhady ale ani kruté násilie na deťoch. Kam až je rodina ochotná zájsť len preto, aby nestratila svoju prestíž, svoj milovaný, predražený dom?

Ak mám pravdu povedať, za posledné obdobie som skutočne lepší triler nečítala. Pristihla som sa pri tom, že mi rodina chýba, akoby snáď bola moja vlastná. Keď som knihu nemohla čítať, myslela som na ňu a keď som ju čítala, nedokázala som sa sústrediť na nič iné. Nie sú to príznaky zamilovanosti?

Najlepšie na tom všetkom bolo, že som vôbec netušila, komu môžem a komu nemôžem veriť. Každý z nich bol svojim spôsobom vyšinutý a na každom mi niečo nehralo. A možno to je mnou, pretože som príliš podozrievavá.

Každopádne, všetci už dávno vieme, že v tieto sychravé dni neexistuje nič lepšie ako sa zabaliť do deky, uvariť si čaj a začítať sa do dobrej knihy. Nuž, tak toto je presne tá kniha, do ktorej by ste sa mali teraz začítať.

Ďakujem vydavateľstvu Tatran za poskytnutie knižky na recenziu, veľmi si to vážim. Vy si ju môžete kúpiť TU.

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Pomsta je sladká, a.s. - Jonas Jonasson

Horkosladké esencie - Baja Dolce

Červené zvitky mágie - Cassandra Clare a Wesley Chu