Origin - Jennifer L. Armentrout

Stalo sa vám už niekedy, že ste boli odlúčení od osoby, ktorú nadovšetko milujete a nemáte nijaké vyhliadky na svetlé zajtrajšky? Nuž, neviem si ani predstaviť, čo by som si v takejto situácii počala. A keby ma do toho ešte mučili...

Katy si tým musela sama prejsť. Predpokladám, že už máte všetci, ktorí toto čítate, za sebou tretiu časť série Lux pod názvom Opál, preto veľmi dobre viete, že Katy bola na konci zajatá v budove vlády bez možnosti úniku. Ich záchranný plán síce uspel, no pre Daemona znamenal obrovskú stratu – vytrhli mu Katy z náručia.

Naša hlavná hrdinka sa, logicky, necíti veľmi dobre. Vzali jej slobodu, chutné jedlo. Daemona a jej knižný blog. Vykonávajú na nej rôzne pokusy, ubližujú jej, psychicky ju vydierajú, len aby sa podvolila a robila, čo jej povedia. Jedinou motiváciou pre ňu je, že si tým nemusí prechádzať aj jej milovaný. Alebo žeby? Čo má asi on v pláne?

„Povolal by som armádu, vypálil celé mesto a uvrhol svet do zmätku, len aby som Kat udržal čo najďalej od toho miesta.“

Bez preháňania a zbytočných ovácií, zatiaľ najlepšia časť série. Nabitá akciou, zvratmi, prekvapeniami, plná utrpenia, ale aj pozitívnej energie. Keď poviem, že som nedýchala, nemyslím to metaforicky. Autorka si talent vyškrábala snáď až z päty a využila ho na maximum, od knihy sa prosto nedalo odtrhnúť, nech som sa akokoľvek snažila. R.I.P. škola, všakže?

Dokonca mi tentoraz nerobil problém ani výbušný, agresívny a akosi až príliš temperamentný Daemon. Konečne som dokázala porozumieť jeho hnevu a vžila som sa do jeho situácie natoľko, až mi prišiel sympatický. Oh, nebojte sa, ani ja som to nečakala. Je síce pravda, že v niektorých situáciách si svoje správanie mohol odpustiť, ale povedzme si úprimne, to by nebol on, keby sa zachoval rozvážne.

Len ma veľmi mrzí, že v tejto časti nebola až tak spomenutá Dee, ktorú som si aj osobne skutočne obľúbila. Možno by som dokonca ocenila aj menší úryvok z jej pohľadu, predsa len od istého incidentu by som do jej myšlienok rada nahliadla.

Veľmi dúfam, že vydavateľstvu sa podarí vytlačiť piaty diel čo najskôr, lebo si ho nutne potrebujem prečítať. Zrejme ani nezaspím, kým sa nedozviem, ako sa to celé skončí.

Za výbornú knižku ďakujem vydavateľstvu Zelený Kocúr. Vy si tú svoju môžete kúpiť priamo na ich webe.

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Pomsta je sladká, a.s. - Jonas Jonasson

Horkosladké esencie - Baja Dolce

Červené zvitky mágie - Cassandra Clare a Wesley Chu